خب فکر کنم قبلا هم گفتم ما سه تا فروردینی داریم. درواقع چهارتا داشتیم. پدرم متولد اول فروردین، مامانم 5فروردین،آبجی کوچیکه 6فروردین و نوه بزرگمون 7فروردین.خلاصه که ماه فروردین همیشه برای من کمرشکن بودهبه همین منظور من همیشه از پاییز به اینطرف سعیم را میکنم که کادوهاشون را جلوتر بخرم. اما سال قبل کلا به لحاظ مالی اوضاعم بشدت بهم ریخت و نشد. برای مامان قابلمه خریده بودم که خوردم به اون کلاهبردار نتی، برای آبجی کوچیکه شاهنامه نفیس خریدم که تو پاییز باردار شد، علیرغم هزینه بسیار بالایی که کرده بودم، هدیه بارداریش بهش دادم که متاسفانه بچه سقط شد و درد از دست دادنش ما را در شوک بسیار بدی برد. چون همون دوره ما به دوتا مشکل بزرگ دیگه خوردیم و در کنارش، کلاهبرداری که چندسالی هست ما را اسیر کرده و خونه ای که چندسال قبل فروخته بود را هنوز تحویل نداده و قصد کلاهبرداری جدیدی داشت، یکسره تو همین اوضاع خراب زنگ و پیامک که من دارم شبانه روز نفرینتون می کنم و... واقعا بعضی آدمها در وقاحت بی نظیرند.

خلاصه گذشت و گذشت تا رسیدیم به تولد آبجی کوچیکه که براش سه تا کیک پختیم که هرسه تا سوخت بسلامتیبالاخره از سوخته ها یک کیک دراومد و دیشب خودش گفت همون شاهنامه کادوی تولدم و میدونم که وضعت قمر در عقربهحالا رسیدیم به آخرین متولد فروردین که من هنوزهیچ کادویی ندارم بهش بدم و سفارش کیکشم به بنده از طریق مادر محترمش دادهواقعا برای بچه دار شدن برنامه ریزی کنید هرکدوم بیفتن یکماه، بخدا کشش جیب ادم نمیرسه چندتا پشت هم، اونم تو این گرونی

تولد همه فروردینی های عزیزم را تبریک میگم و امیدوارم خودم باشم تو تولد صدسالگیتون با هم برقصیم، حالا با عصا، بی عصا، هرچی بود مهم تیست، مهم اینه برقصیم، کیکتونم لطفا کم خامه و شکلاتی باشه و وسطشم موز و گردو باشه و کم شیرین، باتشکر. آهان یادم رفت کنارش لیوان بزرگ چایی من فراموش نشه. 

نظرات 7 + ارسال نظر
لیمو شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 11:36

ممنااااان بوس بوس بوس

قرباااان یوماااچ سفت

لیمو چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 10:32 https://lemonn.blogsky.com

سلام عمه جون مبارک باشه تولدها. پس شما واقعا مصداق آهنگ: تولد عید شما مبارک هستین.
+ منم فروردینی ام ولی آخر فروردین که باز هم همه پولهاشون تموم شده.

سلام عزیزم
واقعاااااا مصداقشم
عمه جون یعنی واقعا موقعی اومدی که همه ته جیبشون سوراخ شدهاما همینجا تبریک میگم پیشاپیش و برات عمری طولانی همراه شادی و سلامتی آرزو دارم دختر موفرفری و قشنگم

مرمر پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ساعت 09:43

سلام عمه جان
تولد همه عزیزانتون مبارک،امیدوارم صد و بیست سال صاف و صوف و سرحال و بدون عصا توی جشن تولد همشون برقصین

سلام مرمرقشنگم
فدای محبتت عزیزمزنده باشی و سلامت عزیزدلم

فال چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 22:46

منظورت از کیک شکلاتی کیک کاکائوییه دیگه عمه؟!
منم همیشه همین اشتباهو میکنم.
رفتم یه سوپری تو منطقه ۱ تهران. میخوام برا چاییم نُقل ارومیه بخرم. بعد فروشنده سه مدل شکلات بهم معرفی میکنه که همه شون روکش کاکائو دارن. بر میگردم میگم اینا که شکلاتیه، من شکلات دوست ندارم! چندبار مجبور شد از پشت پیشخوان بره ته مغازه جعبه رو عوض کنه و برگرده. آخرشم مغازه دارو گیج کرده بودم! خودم دیدم یه مدلش کمتر کاکائو داره، همونو برداشتم. احتمالا چند دقیقه بعدش همش ذهنش درگیر این بود که این دیوونه که میگه من شکلات دوست ندارم چرا میخواد شکلات بخره و خرید!
اون اسمش کاکائوهه عمه منم به خودت رفتم عه!

آره عمه همونهاما بگما من عاشق شکلاتم ننه، یعنی شکلات و کاکائو و این جینگولکها را ببینم چشمم قلبی میشه اصا

الیشاع چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 19:14 http://daily-elisha.blogfa.com/

تولد عزیزانتون مبارک باشه عمه خانم
امیدوارم امسال برای شما و عزیزانتون با شادی، خوشحالی و سلامتی همراه باشه

ممنونم عمه جان
قربونت عمه جانهمچنین برای تو و عزیزانت عزیزم

گیل‌پیشی چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 17:44 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عمه جونم. خوبی؟
ماشاالله فروردین خانواده پر از جشن و سروره.
مبارک باشه

سلام عزیزدلم، قربونت تو خوبی؟
عمه پر از سولاخ کردن جیبه

سمیرا چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 16:48

تولد همه عزیزانت رو بهت تبریک میگم عمه جونم

قربونت برم عمه جونمزنده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد