خداحافظی نکردما، فقط پیش زمینه دادم

دیشب تا کی که خوابم نمیبرد، فقط فکر میکردم که بدون خداحافظی یا با خداحافظی بساط وبلاگ نویسی را جمع کنم و همون هر از گاهی را اختصاص بدم به اون صفحه تلگرامی. چون کرم نوشتن را که دارم و به هرصورت نمیتونم تمام و کمال بی خیال بشم، اما دیگه حرفی ندارم برای نوشتن و افتادم رو دور تکرار و دوباره گویی و... 

حالا جمع نمیکنم، نگران که نیستید، خواستم خودم را لوس کنم، الکی مثلا نگران میشیداما گفتم بنویسم، که اگر حس کردم واقعا دیگه ماهی سالی شدم و مثل الان قرار شد تکراری بنویسم، صفحه رمزی میشه، چون تویش قرار نیست دیگه نوشته بشه. شما هم نگران من نشین و جلوتراطلاع رسانی کرده باشم. چون خودم از کسایی که یکهو و بی خبر میرن اصلا خوشم نمیاد و یکجور فشار روحی بهم میاد، پس جلوتر شما آماده باشید. همین.

زیاده عرضی نیست

نظرات 15 + ارسال نظر
ماهش شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 14:23 https://badeyedel.blogsky.com/

عمه اینو نوشتی ببینی چقدر ناز کش داری؟!
ماها هیچ کدوم برو نیستیم

نه جدی یکوقتهایی خر درونم میگه برواما خب هرچی تو دنیای واقعی نازکش ندارم، اینجا دلم ضعف رفت، کیف کردم

لیمو شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 11:37

این چی بود من خوندم؟؟؟!!! من کلا بهم فشار میاد شما بری

عمه جون گفتم اگر یکروزی رفتم آگاه باشید و بی خداحافظی نرم، نرفتم که

دزیره شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 08:11 https://desire7777.blogsky.com/

عمه جان خودتولوس نکن ما دوست داریم !!!! منم جفت پا میرم تو دهن خر درونت !!واقعا دلت میاد این همه عاشق دل سوخته رو بزاری بری ؟
ما که جیک و جیک میکنیم برات؟!!!!

عاشقتم ننه

رضوان شنبه 18 فروردین 1403 ساعت 05:34 http://nachagh.blogsky.comy

سلام بر عمه اقدس الملوک که خبر داده ممکنه با صفحه خالی از نوشته هاش مواجه شویم.رفتن تون برای منهم غیرقابل تحمله.گرچه می دونیم باید آزاد تون بذاریم و بر خودم رنج را تحمیل کنم.ولی بدونید صدای نفس کشیدن تون را از لابلای نوشته هاتون می شنوم و خیالم راحته خوبید،سلامتید.آرامش مون با دیدن به روز شدن تون حاصل نیشه.شنا تکراری نمیشی.

قربون محبتتون برم، شما و همه دوستان بمن محبتی غیرقابل وصف دارید و من شرمنده اینهمه لطف و محبتم

مجتبی برادرزاده عمه جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 13:45

سلام عمه
خوبی
عمه ها فحش خورن خخخخ

من تازه اومدم وبت..نرو لطفا..اگه بری ما غصه میخوریم

ادرس وبم sallas1992.blogfa.com

سلام عمه جان
مرسی تو خوبی؟

مرسی بابت آدرس

میترا جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 09:38

عمه جون پست هاتون خیلی خوبه
کجا میرین اخه حتی در آینده

عمه جون آدم یک خر درون داره، یکوقتها گازش میگیره. من شما را از اون مطلع کردم

سمیرا جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 02:06

خواستم نازکشی کنم دیدم ثنا جان مخلص کلام رو گفتن، دیدم من هر چی بگم به این خوبی نمیشه خلاصه عمه جانم شما تو بلاگ اسکای نباشی، بلاگ اسکای چشم و چراغش کم سو میشه

قربونت برم عمه جون، فدای محبت همتون
خیلی دیگه لوس شدم

هانیه جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 01:46

سلام عما خانوم ..کجا ..بدون شما و فسقلی وبلاگ صفا نداره ..موندیم شیرینی دکتری تون رو بخوریم ..چرا دارید میرید..از دست اون مزاحم؟
.. دلمون تنگ میشه زرای ماجراهاتون ..بمونید تا عمه بشید از ررادرزادتون هم بنویسید ..

قربونت برم ننهشما بمن محبت داریدلوس شدم حسابی

ثنا پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 22:58

اولین باره میبینم یک عدد عمه خودش رو لوس کرده و منتظره تا برادرزاده ها نازش رو بکشن
ناز کردن مگه کار خاله ها نبود؟
آخرالزمان شده !

عمه بلاگ اسکای بدون تو، مثل پیتزای بدون سُس، قورمه سبزی بدون لوبیا، کالباس بدون خیارشور، یا فسنجون بدون گردو میشه !
حالا خود دانی.

عمه امار غلط بهت دادن، عمه ها از همه لوسترن، فقط نازکش ندارن
اوووخخخ ننه قربونت برم، اصا چشام قلبی شد

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 22:25 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه جون، با خداحافظی بری یا بدون خداحافظی، به من فشار روحی وارد میشه.

واااا خاک عالم عمه جون، از اینجا برم تلگرام بساط میکنم بچم

الیشاع پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 19:43 http://daily-elisha.blogfa.com/

ای بابا، کجا عمه خانم؟ جدی، اصلا انتظار دیدن پیام حداحافظی رو نداشتم.
همه باحالای وبلاگستان که رفتنی شدن، کی موند پس؟
امیدوارم باز هم از خاطرات بامزه‌تون بنویسین عمه خانم و هر کجا که هستین، شاد و سلامت باشین

بابا عمه جون من گفتم اگر خل شدم رفتم شوکه نشید، نگفتم الان میرم که
خودم یک تنه مال همتونم
قربون محبتتچشم

فاخر پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 17:30 http://Fakhere.blogfa.com

همینکه من روشن شدم دارین میرین عمه خانم؟
من فکر میکردم اون گروهتون کاناله، یه بار جوین شدم بعد دیدم همه خیلی با هم اشنان خجالت کشیدم، لفت دادم :دی

عمه جون من پیش زمینه دادم. یکمدته درصد امکان حذفم زده بالا. از طرفی خیلی به اینجا وابسته ام، از طرفی افتادم به دیگه زیادی بی مزه شدن، برای همین گفتم اگر شبی نصف شبی وبلاگ پرید بدونید و نگران نشید.
بعدم عمه جون بچه های گروه هم، بعضی از همین بچه های وبلاگن، پاشو بیا دور همیه، غریبگی نداره ننه

ماهش پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 14:21 https://badeyedel.blogsky.com/

مواظب خودت باش
خیر پیش

مرسی تو هم
عجبا

سلام پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 11:22

با درود
به نظر من وبلاگ یک چیز دیگری هست
بقیه مفت نمی ارزد

سلام
اونکه البته، اما وقتی حرفی داشته باشی

قره بالا پنج‌شنبه 16 فروردین 1403 ساعت 10:31

نوموخوام
کجاش تکراریه ؟؟؟
ما دوست داریم

فداااات
ننه گفتم از اینجا برمم تو همون نیمچه گروهمون هسدمبعد آمادگی دادم، نرفتم که هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد