فسقلی در راه تحصیل علم

فسقلی امروز رفت پیش دبستانیمنم که مثل خاله حسرتی ها به دنبالشهرچی نیت نداشت من را ببره و گفت اقدس زشته، من کار خودم را کردمچقدر قشنگ بود. من واقعا عاشق تدریس تو مدارس ابتدایی پسرونه هستم. هیجانهاشون را دوس دارمیکسال هم پنجم ابتدایی مدرسه پسرونه درس دادم. واقعا جزوبهترین سالهای کاری من بود، هرچند تکرار نشد. اما بمن خیلی خوش گذشت. 

تنها بیسواد خونمون، هم داره باسواد میشه. با اینکه بشدت مخالف بچه دار شدن تو این وضعیت هستم. اما ته دلم میخواد خدا چندتا بیسواد دیگه بما بدهلذت بخشه، وقتی با اون دندونای افتاده میگن اقدس

نظرات 9 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 10 مهر 1403 ساعت 15:12

عزیزدلم. مبارک باشه
+ فقط جمله آخر. همیشه احساس و عشق غلبه میکنه به منطق

قربووونت
والا بخدا

چپندرقیچی پنج‌شنبه 5 مهر 1403 ساعت 18:14 http://www.chapandargheichi.blogfa.com

سلام قلم جذابی دارین ممنون از نوشته های قشنگتون

سلام
مرسی از تو که خوندی و این نظرقشنگم دادی عمه جان

الیشاع پنج‌شنبه 5 مهر 1403 ساعت 14:27 http://daily-elisha.blogfa.com/

به به، تبریک میگم حسابی
امیدوارم فسقلی خان پله‌های مدارج عالی علمی رو یکی پس از دیگری سپری کنه و باعث افتخار والدین، خانواده و خاله خیرخواهش بشه.

ممنونم عمه جان
الهی آمین

تیلوتیلو چهارشنبه 4 مهر 1403 ساعت 13:01 https://meslehichkass.blogsky.com/

لیلی چهارشنبه 4 مهر 1403 ساعت 07:53 http://leiligermany.blogsky.com

شما که علاقمند تدریس هستی تو آزمون آموزش و پرورش شرکت می کردی

سن یک مقوله و فاکتور مهمه عمه جان

محمدرها دوشنبه 2 مهر 1403 ساعت 22:38 http://Ikhnatoon.blogfa.com

قربون دوران مدرسه خودمون. الان فقط تو پیش دبستانی و دبستان محیط خیلی مسموم نیست. تو سالهای بعدی انواع و اقسام بلایا خصوصا رفقای ناباب، الکل و مواد روانگردان بچه هامونو تهدید میکنه.
خیلی باید گارد بچه محکم باشه که تو این دامها نیفته و سقوط نکنه...

دوران ما هم خیلی محیط معصومانه نبود. من چون مادرم تو مدارس مناطق پایین شهر درس میداد، تو همون مدارس مدرسه رفتم که با خودش برم و بیام. به عینه شاهد خیلی چیزها بین دختربچه ها بودم و این برای من باعث بلوغ زودرس شد. کلا بچه را اگر آموزش بدی، میتونه خودش را نگه داره، وگرنه که...

قره بالا یکشنبه 1 مهر 1403 ساعت 22:48

اوخوداااااااا
دلم واسه خط آخر رفت

سمیرا یکشنبه 1 مهر 1403 ساعت 22:36

مبارکش باشه ان شاءالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاهش رو بری عمه جونم

قربونت عزیزم
انشااللهاگر بزاره برم

سلام یکشنبه 1 مهر 1403 ساعت 20:33

یادش به خیر
روز اول مدرسه
ناظم پشت بلندگو سخنرانی کرد
صدا واضح نبود یا من بازی گوش متوجه نشدم چه گفت
در حیاط می دویدم
ناظم گفت مگه بهت نگفتم ندو
بعد با ترکه چند تا کف دست کوچیکم زد
یعنی تذکر لسانی کافی نبود ؟

سلام
قدیما چون والدین میگفتن گوشتش از شما و استخونش مال ما، فقط تذکر زبانی را کافی نمیدونستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد