مزاحم

یادتونه یک مزاحم تلفنی داشتم هرساعت دلش میخواست زنگ میزد و آخر با پیامک عذرخواعی کرد و تموم شد. من هم بعد تموم شدنش بلاک کرده بودم، که امروز دیدم باز ساعت 3ظهر و 9شب یاد من کرده که خب چون تو بلک لیست بوده من متوجه نشدم. من خودم اگر با کسی کار داشته باشم و یک درصد احتمال بدم چون نمیشناسه جوابمو نمیده یا بلاکم میکنه بطرفم پیامک میدم فلانی من عمه اقدسم، لطفا جواب بده. نه که هی زنگ برنم.  تو هیچ اپلیکیشنی نیست و این سخت میکنه فهمیدن اینکه کیه؟ چکار داره؟ فقط حس فضولیم را تحریک میکنه و چون ساعتهای بدی زنگ میزنه و بقیه را بالطبع حساس میکنه همون تو بلاک بمونه بهترهاما خدایی به نظرتون دنبال چیه؟؟؟؟

تو این دوره که همه استرس... دارند و هرلحظه یکی یک نسخه می پیچه، من نمیدونم کی من را منبع آرامشش دیده

نظرات 7 + ارسال نظر
لیمو پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 14:43

از این کارها خوشم نمیاد. شماره ش رو بدین پلیس توی سه سوت اسمش درمیاد دیگه ناشناس نیست.

اوه تا بلک لیست هستبیخیال پلیس ننه

٪٪٪ یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ساعت 23:51

عمممممممممممممممممممه کجااااااااااااااااااااااااااایی؟
دقیقا کجااااااااایی؟

همین اطراف ننه

قره بالا شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 07:08

بیکار بوده
ولی اینا خیلی باحالن ها
موندن تو هزار سال پیش

والا علم پیشرفت کرده این بچه نکرده

رضوان جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 05:32 https://nachagh.blogsky.com/

در اینکه شما شیرین و دلنشینید حرفی نیست.در اینکه جمله عالمیان چشم و گوش دارند و کر و کور نیستند و شما را می بینند هم شکی نیست.من هم به جای اون مزاحم بودم پیگیر می شدم تا از شما پاسخ بگیرم.اما اینکه چگونه شما را با شماره تلفن یافته کار سختی نیست.از طریق نوشته هاتون هم شما را پسندیده باشه ،کافیه.اما اینکه اذیت شده اید من از جاننب ایشان از شما عذر خواهی می کنم.توصیه الیشاع خوبه تلفن را بدین دست برادرتان جوابش را بدهد یا دایورتش کنید رو شماره تلفن من تا بهش بگم درین جایی که سرمایه گذاری کرده ای اشتباه کرده ای.

در اینکه شما بمن زیادی لطف دارید هم شکی نیستاما خب پسربیست و چندساله حقیقتا بدرد من نمیخوره بانوجانم
قربون محبتتون

گیل‌پیشی چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 23:21 http://Www.temmuz.blogsky.com

امان از عشق

رامین دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 10:52

احتمالا از اهالی وبلاگه و یه طوری شماره ی شما رو پیدا کرده. یا واقعا عاشق و دلباخته شده.

عاشق که نه عمه جان، اما مورد اول احتمال داره ننه

الیشاع دوشنبه 27 فروردین 1403 ساعت 10:09 http://daily-elisha.blogfa.com/

اینکه چی می‌خواد که فکر می‌کنم مشخص باشه
ولی روشش، روش صد سال پیشه. مدتی بلاک بمونه و بی‌توجهی ببینه، خودش خسته میشه و میره.

این امکان هم وجود داره که با شماره دیگه‌ای تماس بگیره. در اون صورت اگه باهاش هم‌کلام بشین و استدلال کنین براش یا بهش بتوپین، همچنان پیگیر میشه و ادامه میده.
اما اگه به محض شنیدن صداش قطع کنین و بلاک، بعد از مدتی بی‌خیال میشه دیگه.

می‌شه هم از بلاک درش بیارید، گوشی رو بدید به برادرتون تا بهش زنگ بزنه با شماره شما و حساب کار رو بیاره دستش، اینطوری هم ممکنه بترسه و بی‌خیال بشه.

خلاصه اینکه، بیکاری شاخ و دم نداره دیگه

جوونه اما روحش پیرمرده عمهآخه 20روزی نبود باز اومده
کلا 20روز بعد عذرخواهی رفته بود باز دلتنگ شده
اینم ایده خیلی خوبیه، یکی دوباری سالهای جوانی انجامش دادم
والا بوخودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد