تاکسی اینترنتی

خب بیایید از اسن. پ دزد براتون بگم. قبلش بگم تپ. سی داشته باشید که اینجور مواقع جوابه. ما. کسیم به درد نمیخوره، چون دقیق راننده هاش میزارن موقعی که میخواد بگه رسید، لغو سفر میزنند. برای همین مفت گرونه. حالا ماجرای امروز

دکتر من مطبش نسبتا اون بالا مالاهاست که برای ما که اون پایین هستیم و ماشینم نداریم، رفت و آمد بسی بسیار سختهالبته من یکبار با مترو و اتوبوس رفتما!! اما خب چون میگم مال بالاس، اتوبوس زیاد نداره و نیمساعتتتت ایستادم تا اتوبوس اومدم و تو فرمان حمله، با چه مصیبتی خودمو تو اتوبوس لای در جا دادم و شبیه همبرگر نازک  مثل برگه کاغذ شده، خودمو رسوندم و برگشت از اونم وحشتناکتر دیگه برگه کاغذ شیشه ای شدمدر نتیجه تصمیمم براین شد که حداقل رفت را راحت برم، تا برگشت خدا بزرگه

زدم اسنپ قیمت از 120تومن شروع شد و راننده قبول نکرد تا رسید به 180!!! با امدادهای غیبی تپ. سی گرفتم که شد 110تومن!!! اماااا شما که عمتون را میشناسید، خدای شانس های بی نهایت. راننده خونه ما را که به هرکسی بدی، راحت پیدا میکنه را گم کرددرنتیجه جای 2دقیقه فاصله تا من 10مین بعدی رسید، درحالی که باز هم داشت بنده را رد میکرد و بنده با بال بال زدن متوجهش کردم عاموووو من اینجامدیگه سوار شدم و راه افتاد و از مسیرهایی میرفت که اصلا و خدا بدور برای من آشنا نبود و من داشتم سناریوی دزدیده شدنم را برای شما مینوشتم و تو دلم میگفتم بدبخت به کادون زدی، یکیم میدزدی، درسته گرد و قلمبه است، اما دوزار نمی ارزه. بداخلاق، بی حوصله جوری که مسلمان نشنود کافر نبیند، اصاااایکوضعی که دیدم نه بنده خدا دزد نیست، تازه کلی بفکرمه، برام کولر زد، هی کج و معوج شد که کولر را بسمتم بزنه و خنک بشم. تازه آدرسم بلد نبود، نقشه خوانیش هم ضعیف بود، یکهو وسط بلوار تصمیم میگرفت بگیره چپ، چون ظاهرا مسیر اونطرفی بود و وی داشت میرفت راست و من را بموقع به دکترجون نمیرسوند. خلااااصه ما با ژانگولر بازی بسیار بالاخره رسیدیم به دکترجون. اگر بقیه داشت و من از کتلت شدن، جون سالم به در بردم و تو مترو نکشتن منو، بقیشم میزارم

قرار بود بقیش را بگم، بقیش اینکه من هنوز بخونه نرسیدم و تو مطب نشستم و قندخونم افتاده و دستهام رو ویبرس و...فاتحههههه 

الانم پرینت جواب ازمایش نداشتم کلی پول پرینت دادم تا یادم بمونه باید پرینت داشته باشم. 

........ 

آه اینم تا یادم نرفته بگم. دیروز قبل از بزرگراه امام علی، وسط بزرگراه قبلش یک خانم جوان افتاده بود و مرده بود. عجیبش این بود که پل. یس بموقع رسیده بود و هیچ ماشینی از روی خانمه رد نشده بود و پلیس پشت سر جنازه بود و رویش را با چادرسیاه پوشونده بودن وعجیبتر از اون این بود که اون اطراف نه منطقه مسکونی است، نه راهی و چاهی که پارک کنی یا نیت پیاده روی بکنی و نه پل عابرپیاده و تازه ساعت یک صبح بود! گفتم اگر کسی خبر داره چه خبر بوده بمن بگه، چون جنازه خانومه از یادم نمیره

نظرات 9 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 11:54

الحق که به خودت رفتم توی شانس اسنپی! راننده ها اغلب به صلاحدید خودشون دورتر می ایستن یا جلوتر پیاده میکنن و... دیگه روانم رو مورد حمله قرار دادن. البته از حق نگذریم گاهی خیلی خوبن و به درد بخور ولی خب.
.

بعضیاشون واقعا بی تربیتن، اما خوبهاشم دیدم که امیدوارم خدا زیادشون کنه

سلام یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 08:19

با درود
در چنین مواقعی داشتن یک تیز بر برای دفاع خوبه
البته بعد باید پیه استفاده را به تن مالید

سلام
بعدش دیه از کجا بیارم؟

غ ـ ـز ل شنبه 27 مرداد 1403 ساعت 19:42 https://life-time.blogsky.com/

چادر روش بود چطور دیدی جوان بوده؟
خوب سالم رسیدی خونه؟

دستهاش بیرون چادر بود و با اینکه خونی بود اما معلوم بود دستهای یک زن جوان است.
آره شکر خدا

قره بالا شنبه 27 مرداد 1403 ساعت 07:54

آخرش ترسناک بود عمه

ژانروحشت بود عمه جان

محمد رها جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 16:37 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه حالا نمیشد ۴ خط آخری رو ننویسی بقول مورچه خوار که بعد از خوردن اسپاگتی میگفت برگرد مورچه مزشو از بین بردی. مزه داستان رو از بین بردی

و اما در خلال خوندن داستان داشتم پیش خودم فکر میکردم عمه چه ابعادی داره که میتونه از لای در اتوبوس و مترو رد بشه و البته بشکل ساندویچ یا برگ کاغذ جا بشه تو جمعیت. یکجایی در خلال نوشته ها دیدم نوشتی گرد و قلمبه. عمه های واقعی منم در همین ابعادن. بالغ بر ۱۲۰ کیلو یعنی اگر جلوی پراید بشینن دقیقا یک کول شدن پراید رو از دور می بینی.

حالا مَساَلتُن: اسنپی که اومد دنبالت پراید نبود احیانا؟ بی زبون با اون اضافه وزنی که پیدا کرده حق داشت سرگیجه بگیره و نتونه بپیچه یا راه بره.

البته شوخی کردم عمه ظاهرا اسنپیه قبل از رسیدن به خونتون گیج میزده.

خب میخواستم بدونم کسی خبر داره. با وجود گذشت زمان من هنوز اون صحنه جلوی چشممه
ببین عمه جون گرد و قلمبه که باشی ایربگ داری که خیلی بلا سرت نیاد. یک خاله گرد و قلمبه دارم، برای دفن یکی از اقوام قبرستان بودیم، بعد دفن اومدیم بریم که گلدون جلوی پاش را ندید وسقوط کرد. همه گفتن اگر گرد و قلمبه نبود با این سقوط بطور حتم چندتا شکستگی بجا میگذاشت
نه عمه سمند بودنگران نباش عمه مثل ماشین شوتی ها بود، من نشستم تعادل برقرار شد
من جنبه ام بالاس ننه

رضوان جمعه 26 مرداد 1403 ساعت 05:06 http://nachagh,blogsky.com

اس نپ را رد کردی تپ c را پسند کردی و ...
خانومه را از توی یه ماشین در حال حرکت انداخته اند به وسط بزرگراه و رد شده اند .دزدیده شده بوده طفلک.من تو تهران نیستم از poلیس هم نپرسیده ام .حدس می زنم.الهی هر کسی خواست بدزدتت ماشینش خاموش کنه دماغش بسوزه.

تپسی خیلی بهتره، البته اینم باید در نظر داشت که باید مقایسه قبمت کرد بعد برحسب نیاز گرفت
مامانمم همین حدس را زدنچون واقعا راهی نبود که خودش بیاد وسط و بهش زده باشن

رامین پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 23:51

شکست نفسی میکنید من بودم میدزدیم

عمه جون اعتماد بنفسم را رسوندی هزار، عاشقتم

الیشاع پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 20:38 http://daily-elisha.blogfa.com/

عجب، به نظرم راننده اسنپ رو گزارش بزنین عمه خانم.

شاید اون خانم فوت نکرده و فقط بیهوش شده؟ عجیبه، ولی مرگ خبر نمیکنه واقعا ...

عمه جون گزارش زدن وقتی ترتیب اثر نمیدن بیفایدس
نه روی کسی که فوت شده را میپوشونن. حالا چرا نمیدونم. اما حتی دیدم تو مترو پایانه جنوب، معتادی که خودش را زده بودن به مردن و دراز به دراز افتاده بود، پتو هم روش و چون رسمه برای کفاره و یک دلیل دیگه که خاطرم نیست، روی مرده های این شکلی که وسط خیابون به هردلیلی میمیرن، پول میندازن، بعد اینکه مردم پول انداختن بلند شد و شروع کرد جمع کردن و دید مردم میبینن فرار کرد. اما چون پل. یس بود و اونجا وسط بزرگراه، خانمه مرده بود.

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 ساعت 16:50 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه، رفت و آمدها تو ترافیک و گرما و گرونی خیلی سخت شده
حالتون چطوره؟ نتیجه دکتر رضایت‌بخش بود؟
همراهتون مویز داشته باشید، قندتون افتاد زود بخورید

خیلیییی عمه، وحشتناکه
نه ننه رضایت نداشت
عمه مویز هسته داره من دوست ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد