فن. بیان

دیروز بالاخره اولین جلسه کلاس فن بیان را رفتمجاتون خالی بشدت و بشدت و بشدت خندیدم. با اون صداهایی که گفت دربیارید، من فقط خندیدمهمه هم کم سن و سال. یعنی میانگین سنیشون زیر30سال بود. من و رفیقم اونجا ننه بزرگ محسوب میشدیمحیف پول دادم، وگرنه نمیرفتم، چون خیلی از تمرینها را کلا خجالت میکشم انجام بدم

نظرات 15 + ارسال نظر
الیشاع جمعه 16 شهریور 1403 ساعت 15:56 http://daily-elisha.blogfa.com/

اتفاقا یه فرصت عالیه عمه خانم هم فن بیانتون خوب میشه، هم خجولی‌گری از بین میره.

تو دوره شهامت استاد بهرام‌پور هم از همین تکنیک استفاده شد؛ افرادی که همدیگه رو نمی‌شناختن، دو به دو همگروهی شدن. و بعد ازشون خواسته شد مسخره‌ترین شکلی رو که می‌تونن، با صورت و بدنشون برای همگروهی‌شون ایجاد کنن.

این کار باعث شد ترسشون از روابط اجتماعی بریزه و برای حرف زدن عادی خارج از محیط کارگاه، بسیار راحت‌تر و بهتر عمل کنن.

موفق باشین

عمه جون فعلا فرصت سوراخ شد
کار جالبیه اما رو من فکر نکنم جواب بده

امیرحسام پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 20:37 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛
به نظرم دوره خوبی باید باشه. مهارت فن بیان بسیار کاراست.

سلام
دوره خوبی بود درواقع. استاد از کف رفت

غ ـ ـز ل پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 17:40 https://life-time.blogsky.com/

من فکر نمیکردم کلاس فن بیان صدا مدا بابد در بیاری

منم فکر نمیکردم اما اصلش همینه عمه جون

محمدرها پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 13:18 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه بزار برات حساب کنم.
یک زبون = یک دیه.
یک چشم = نصف دیه.
یک مغز یا بخشی از مغز = نمیدونم!!!
عمه این آخری خیلی تو اسلام سرش جنگ و دعوا نبوده، قیمت روش نذاشتن.
حالا اگر بخوای سلولی بخری لااقل ۸۵ میلیارد سلول میشه. هر سلول رو که قیمت پایه بزنم کف کفش ده تا تک تومنی می ارزه. و جمعا ۸۵۰ میلیارد تومن بده و مغزو ببر.
بازم شانس آوردی اگر مغز انشتین بود بایست حداقل ۱۰۰۰ دلار برا هر سلول میدادی.
حالا میخوای بخری یا میخوای اذیت کنی؟
صحبت دل و قلوه و جگر نکنی که صاحبش چشماتو از جا درمیاره.
دیر بجنبی تهش یک مقدار روده بی صاحاب همیشه گرسنه دارم که با اونا میتونی سوسیس درست کنی.
خونا رو هم بریز تو نایلون بده هلال احمر بفرسته چین باهاش شامپو بچه درست کنن

عمه جون من از این پولا ندارم بدم. مفتی میبرمدل و جیگر و قلوه کلا نمیخورم و تو کارش نیستم، مبارک صاحبشبقیه را اگر مجانی میدی بیاماتفاقا روده را تو یک پیج خوراکهای فراموش شده تو اینستا دیدم ایرانی های قدیم میشستن و باهاش سوسیس درست میکردنخون هم چرا مفتی بدم چین؟ تهران خونهای نایاب را خیلی ها میفروشن. بگو کدوم گروه خونی هستی بفروشم

لیمو پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 12:00

من کلا از تمرین صدا خجالت میکشم. قدیمها که سلفژ میرفتم بخش دیدسرایی مرگ من بود.

عمه جون وقتی مجبور بشی چشمت را میبندی بعد چه چهت را میزنی

ماهش پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 09:44 http://badeyedel.blogsky.com

نه عمه این کارها دل خوش می خواد وبلاگ مونپارناس رو خوندم داغونم

عمه جونم دل خودش را باید خودت درست کنی. وگرنه انقدر دنیا داره بسمت سیاهی میره که افسردگی کمترین چیزیه که میشه بهش مبتلا شد. با هرچیزی میشه دل خوش برای خودت درست کن تا تو زندگی دووم بیاری ننه

رضوان پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 ساعت 04:48 http://nachagh,blogsky.com

آدرسش را بگیرم منم بیام عمه خانوم.

قدمتون سرچشم، تشریف بیارید.

محمدرها چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 22:48 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه من هر وقت میام وبلاگت نیستی. بنظرت گریه کنم یا بخندم؟ علی ایحال دفعه بعدی که میام هم پیاز میارم و هم زعفرون. اگرم تو وبلاگت آثاری از وجود مرغهای پرکنده و قطعه قطعه رویت شد. سیخ و ذغال کم داریم. بیزحمت بکگراند وبلاگت رو بزار همینا. وقتی نیستی اقلا یک دل سیر از عزا دربیاریم...

عمه چشمی مغزی پاچه ای بناگوشی لازم نداری احیانا؟ زبون خالی بخوری سردیت میکنه فلفل میزنم به زبونم که پس نیفتی خدای ناکرده.
عمه اونجوری که قبلا تعریف کرده بودی از سیرابی و سایر ادوات کله پاچه خوشت نمیاد.

وااااعمه اگر نیستم کی جواب داد؟؟؟ بعدم اینجا اشکنه داریم عمه با کالجوش. مرغ و سیخ و... مال پولداراس، واس ما نیس عمه جون
عمه جون سیرابی دوس ندارم. وگرنه کله پاچه که عاشقشم و بودمبعدم ما خونوادگی گرمی زیاد داریم، اصلا سردی نمی کنیم، خیالت راحتولی چون زیاد اصرار میکنی چشمم دوس دارم با مغز. بی زحمت اونا را هم بزار

محمدرها چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 21:32 http://Ikhnatoon.blogfa.com

میگما بده سازنده دیرین دیرین برات برنامه بسازه "عمه خجول"
جوری هم بسازه که ملت زار زار گریه کنن.
خداییش عمه بجا اینکارا بایست میرفتی قصابی محلتون میگفتی ۵ سانت از سر زبونت بچینه. چرخش کنه بده به ۵۰تا آدم بی زبون بعنوان دمنوش بدن خانماشون. البته قبلش بگو ۵۰ درصد ازون زبونت رو بده سهم الارث من. چون خیلیا حقمو خوردن...

عمه مظلوم بهتره
وااااا مگه شما میایید وبلاگم گریه می کنید که اون کارتن گریه دار بسازه
والا عمه جون نیم مثقال از زبون تو را بمن بده بهتره ها

گیل‌پیشی چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 21:13 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه جونم پس فرصت خوبیه برای کسب اعتمادبنفس بالا

آره عمه جون از این جهت نگاه کنی فرصت خیلی خوبیه

سمیرا چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 20:05

سلام عمه جونم والا چه کار بامزه و خوبی انجام دادین که همچین کلاسی رفتین اینکه تلاش کنیم نقاط ضعفمون رو پیدا و تصحیح کنیم خیلی باارزشه والا عمه جونم شما ماشاالله توی وبلاگ که خیلی سخنورید، نمیدونم چطور توی جمع خجالتی هستین در انتها، ماچ به عمه گلم

سلام دخترقشنگممرسی عمه جونم، چندساله دنبالشم
واقعا باید همینکار را کرد و این بزرگترین قورباغه زندگی من بود که دارم سعی میکنم بخورم
عمه جون من تو جمع ادمهای آشنام و اینجا که شما من را نمیشناسید، زبونم درازه و شیطونم. تا جایی که فسقلی بمن میگه اقدس تو مثل الوین سنجابه شیطونی. اما در برخورد با غریبه ها کلا سایلنتم
قربونت عزیزم، بوووس و بغل بتو عزیزدلم

ماهش چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 17:30 http://badeyedel.blogsky.com

منم کلاس آواز آنلاین رفتم یه تمریناتی داد من فکر کردم داره اسکولم می کنه دیگه نرفتم بعدم با خودم گفتم ما رو چه به آواز!

برو عمه، ولش نکن. خوش میگذرهاولش سخته اما کیف میده بعدش

تیلوتیلو چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 15:49

انگار متوجه نشدیم و یه کمی سن مون زیاد شده
منم یه سری برنامه ها را که برای انجامشون میرم با همین موضوع روبرو میشم و یواش یواش دارم فکر میکنم شاید برای بعضی کارها واقعا دیر شده

نه بابا ما سنمون کمه، اونها زود دارن بزرگ میشن، گناه ما نیست
به نظر من برای هیچی دیر نیست عمه جون. تو هرسنی هرکاری دلت میخواد بکن

فال چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 14:41

تمریناتو جدی بگیر عمه. خیلی مهمه. اصلا همینکه آدم اعتماد به نفس داشته باشه هر چرت و پرتی رو بگه خودش نصف فن بیانه! مردم عقلشون به چشم و گوششونه! خوب لفاظی کنی و ادا در بیاری، برنده ای!

آره واقعا باید جدی بگیرم و فهمیدم همینکه خجالت میکشم خودش نصف دردسرمه

مورچه چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 13:35 https://hana98r.blogsky.com/

کلاس خیلی خوبی هست حتما کلی تجربه جالب پیدا میکنی
موفق باشی

قربونت عمه جونمن واقعا مشکل صحبت تو جمع را دارم و لازم بود از یکجایی شروع کنم به تغییر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد