منبر عمه خانم!!! هزینه منبرم آخرش گفتم کجا بریزید:))

می خوام مثل پیرزنها برم بالای منبر، حوصله ندارید نخونید بچه هام. قبلا گفتم، الانم میگم. چه اینجا که وبلاگه، چه تو هرکجای فضای مجازی، حتی تو دنیای واقعی!!! تصور نکنید همه از همه لحظاتشون با شما صحبت می کنند. مثلا من نوعی را میگم. تصویری که بشما میدم، یک دخترشاد بی دغدغه، تا حدی با اوضاع مالی اوکی، زبون درازم. اما شما فکر می کنید چند درصدش واقعیته و چند درصدش زاییده تخیلات من؟؟؟! همه صفحات مجازی همینه. شما چیزی را میبینید که من میخوام ببینید. باقیش در پستوی زندگی من پنهان از چشم شماست. چرا نوشتم؟ از اولین وبلاگی که داشتم یک دوست پیدا کردم که خدا وکیل اگر همراهی و برون گرایی اون نبود، این رفاقت تا الان ادامه پیدا نمیکرد. من شخصیت درون گرایی دارم و همیشه گفتم آدم کم حوصله ای هستم. حتی تو روابط اجتماعیم هم همینطور هست. تنهاشانسی که داشتم، داشتن دوستان خوبی بوده که من را با نواقصم پذیرفتند ولطف کردند و به رفاقتشون ادامه دادند، وگرنه که...

داشتم میگفتم. امشب با همین رفیق حرف میزدیم و من داشتم میگفتم تو اون تایم تعیین شده، من دوتا از کارهایی که دارم انجام میدم را از دست میدم. بمن گفت تو یا بازی میکنی یا اینکه واقعا عین خیالت نیست. من هرزمان بتو فکر میکنم، از ناراحتی دلم میخواد بمیرم. اونوقت تو الان نگرانی که بری اونجا، دوتا از اینها خراب میشه؟ خیلی حرف زدیم و در نهایت گفتم، چون تو داشته هات را نمیبینی. همون چیزهای معمولی زندگی تو بی تعارف و بدون شعار حسرت زندگی یکی دیگست. این را که به چشمت بیاری، اونوقت من را درک میکنی. این رفیقم چیزهایی از من میدونه که من هرگز هیچ کجا ننوشتم و جز خانوادم کسی اطلاع نداره. اما باز هم همه زندگی من را نمیدونه، چون من خواستم حالا یک چیزهایی بیشتر بدونه، درنتیجه قضاوتش براساس دانسته هاشه. چرا روضه خوندم، دقیقا به همین خاطر

آدمها را با دانسته هاتون از زندگیش قضاوت نکنید. حتی رفیق دنیای واقعیتون که تصور می کنید از جیک و پوک زندگیش با شما صحبت کرده و راز نهانی با شما نداره هم مطمئن باشید، چیزهای پنهانی زیادی داره. حسرت هیچ کسی را هم تو زندگیتون نخورید. چون بقول معروف همه یک گوشه سیاه دارند. خلاصش که همین. 

هزینه منبر را هم واریز کنید محک یا کارت مهر. بانوی عزیز که صرف امور خیر بشه. تا درودی دیگر بدرود. 

نظرات 11 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 ساعت 21:38 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عمه جونم. حال و احوالت خوبه؟
قربون عمه گلم. واقعا همین‌طوره.
تذکرتون عالی بود‌. باید موقع قضاوت دیگران، حواسمون به این نکته باشه. البته با توجه به این نکته، زیاد به قضاوت مردم در مورد خودمون اهمیت ندیم.

سلام عزیزدلم، دخترقشنگمقربونت، تو خوبی؟
خدانکنه عزیزدلم
لب کلام را تو گفتی عزیزم

قره بالا چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 20:47

بیگ لایک عمه جون

قربووونت

محمدرها چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 14:10 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه فک کنم منو از تو جوب پیدا کردی
این همه روضه راست و دروغ سرهم کردم. اومدی همه رو مچاله کردی ریختی تو سطل.
عمه ازین لحظه حس میکنم مثل اون زنبوری هستم که اومده رو گوشت آویزون نشسته تا دلی از عزا دربیاره، بعدش با بر چاقو توسط عمه ای که پوست میکنه ضربه فنی شدم.
عمه با اجازت باقی عمر میرم دنبال یک عمه بهتر میگردم. تا اینجوری با احساسات پاک و سرشار از قل قلم بازی نکنه. تا مجبورم نکنه بگردم یک عمه قدیمی زیرخاکی متعلق به زمان اصهاب کهف پیدا کنم بعدش بدم هوش مصنوعی آپدیتش کنه.
عمه دلمو شکستی

تو پرانتز (عمه فیلم هندیم خوب بود یا رو فیلمنامه بیشتر کار کنم)

ااا عمه سبد میوه بودا، فک کنم سبد سیب بود
کی؟؟؟ من؟؟؟ نه والا من روضه ها را نگه میدارم تو منبرهام استفاده کنم
عمه من زنبور دوستم سمتشون نمیرم
عمه فقط یکدونس، اونم خودمم
اصا کار عمه ها همینه ننه
نه خوب بود عمه، بهت امیدوار شدم

لیمو چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 12:11

باز عمه جان وبلاگ که خوبه. بخاطر ناشناس بودن باز هم حقیقی تر صحبت میکنیم. به سمت اینستاگرام اگر میروی دستگاه دروغ سنجش رو با خود ببر

رو چشمام عمه جون

سمیرا چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 11:04

کوچیک شما هستم عمه جونم

سروری عزیزدلم

سلام چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 09:18

البته
وبلاگ نویس اون چیزی نیست که هست حق با شماست
ولی اون چیزی است که دلش می خواهد باشد را می نویسد

اینم تعبیریه

محمدرها چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 07:33 http://Ikhnatoon.blogfa.com

خدا به عمه پیر ما ببخشید ۱۸ ساله ما عمر با برکت عنایت کنه و همواره بره بالای منبر که ما هم بتونیم پامنبری بخونیم. علی برکت الله

و اما هزینه هر کی طالبه اصلا اجباری و اکراهی در کار نباشه بعد از پامنبری بریزه. با توجه به اوضاع اقتصادی اینجانب و شرکا واریز کنه به حسابی که در ادامه میگم. نگران نباشید این هزینه بصورت تمام و کمال صرف سازمان تبلیغات عمه و برادرزاده ها میشه. تهش هم دو تا چیبس میخرم برا عمه بخوره. موقع خرچ خروچش چندتا عکس و فیلم بگیرم بزارم تو صفحات اول گوشیاتون برا شادی ارواحی که بهشون اعتقاد دارین.

همونجوری که عمه فرمودن ما برادرزاده ها وسع چندانی نداریم. اینا همش ارثیه از زمانی که جده بزرگمون کوکب السلطنه به فرنگ سفر کردن و اون یکی جدمون حاج آقا اعتماد الدوله به سرزمین تبت کوچ نمودن و ما بچه های قد و نیم قد رو در فضای مجازی تنها گذاشتن.

عارضم به حضورتون بنده از لحاظ بینایی شنوایی بویایی و سایر حسها ضعف دارم اگر کسی داره بهم کمک کنه و حتی در زمینه تایپ و تکثیر بهره چندانی از دار دنیا نبردم.

تو را به جده و جدتون قسم کمک کنید بتونم ازین دنیا مهاجرت کنم به اونطرف آب. خیرش نصیب خودتون و نتیجه هاتون بشه.

خواهرا برادرا تا منبر گرمه برادرزاده بعدی بیا روضه رو ادامه بده

ممنونم برادرزاده جان، ایشالا که عمرت به عمر آب برسه عمه جون
بعدم چرا مهاجرتها را چپه گفتی، تازه اسم جده کوکب السلطنه نبود که، اسمش گلی بیگم بود، اونم که مهاجرت کرد ینگه دنیا، جدبزرگ هم معروف بود به کاظم سامورایی که مهاجرت کرد ژاپن.شما را ول کردن
هزینه منبر نمیدن عمه تلاش بیهوده نکن
قبل تو تیلوجان منبر بود عمه، هزینه اش را هم گذاشت خندهبقول معروف دیراومدی، نخواه زود بری عمه جان

رامین چهارشنبه 21 شهریور 1403 ساعت 03:54

بله عمه جان حرف های شما کاملا درست هستش

تو جزوبرادرزاده های تک منی ننه

تیلوتیلو سه‌شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 12:34 https://meslehichkass.blogsky.com/

این یه جورایی میتونه مصداق همون حرفی باشه که میگه ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودتون مقایسه نکنید...
خب بله ... ماها توی این وبلاگها زوایایی که میخوایم را نشون میدیم... از چیزهایی که میخوایم و گزیده حرف میزنیم ... هیچکس را نمیشه با چند تا جمله و چند تا نوشته و پست شناخت و قضاوت کرد
کما اینکه خیلی از آدمهای دور و برمون هم همینطوری هستن
یعنی ما قسمتی از زندگی و چهره شون را میبینیم که اونها میخوان
هزینه منبر خنده:

دقیقا همونه عمه جان
والا بوخودا، اما من دوبار تجربه قضاوت شدن دارم، هردوبارم دلم خیلی شکست.
الحق و الانصاف

ماهش سه‌شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 09:31 http://badeyedel.blogsky.com

حرص نخور هر کار بکنی دیگران یه چیز دیگه فکر می کنند پس به قضاوت دیگران اهمیت نده

رو چشم عمه جون

سمیرا دوشنبه 19 شهریور 1403 ساعت 23:38

سلام عمه جون کاملا گُل فرمایش کردید و همینطوره

سلام دخترماهمفدایتو که خاصی عمه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد