من اگر نیکم، اگر بد، توبرو خود را باش/ هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت.

از اونجایی که کسی که وبلاگ مینویسه، نه شهرتی و نه درآمدی از این راه داره، پس وبلاگ نویسی یک کار عاشقانه است. البته این نظر منه. چون بچه های وبلاگ نویس از این راه درآمدی ندارند و تنها، حرفهاشون را با مخاطبانی که همدیگه را نمیبینند و تنها از پشت نوشته ها همدیگه را میشناسند، میزنند و خب دوستی هایی هم ممکنه خارج از این فضا شکل بگیره و ممکنه هم نگیره. در کل من فکر میکنم این فضا چون هیچ درآمد و شهرتی برای نویسندش نداره، کلا یک فضای دلی هست و ما اگر به هردلیلی متن نوشته های نویسنده را دوست نداریم، نباید بخوانیم. فقط باید صفحش را ببندیم و به خداوند منان بسپاریم طرفمون و صفحش را. اما اینکه یکسری فکر میکنند اگر ذهن متعفن خودشان و کلمات رکیکی که مثل نقل و نبات روزانه حتما استفاده می کنند را باید بیارن و دراین فضا منتشر کنند، نشاندهنده اوج حماقت و رذالت شخصیتیشون هست. من در قیاس با بچه های وبلاگ نویس ، اصلا وبلاگ نویس نیستم. اما دلی چیزهایی مینویسم. قشنگ یا زشت دلی هست و بچه هایی که نظر میزارند محبتشون را بمن ابراز می کنند، ولو که من نتوانم بروم متقابلا محبتشون را جبران کنم، اما هردوستی که با ادبیات قشنگ صحبت میکنه درواقع منت میزاره سرمن که برای من نظر میزاره. اما در تحیر هستم از لجنی که جدیدا تو صفحه من پیدا شده و اونچه که لایق خودش و شخصیت کثیفش هست را در کامنتها مینویسه. تایید نمیکنم و حذف میکنم نظرات بی خاصیتش را که مثل خودش بیخود و بی خاصیت است. اما با همه این احوال، نمیدونم این همه عقده از کجا میتونه بیاد که شخصیت نداشته خودش را در کامنت ها به تصویر بکشه. 


نظرات 12 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 10:47

بنظر منم فقط سادیسمه. خب ناراحتن نخونن اگر هم خوندن مجبور نیستن که نظر بدن!
ولشون کن عمه جون. شعر عنوان من رو یاد شعر مولانا انداخت:مرا هم تو به هر رنگی که خوانی، اگر رنگین اگر ننگین ندانم / گهی گویی خلاف و بی‌وفایی، بلی تا تو چنینی من چنانم.

چه شعر قشنگ و بجایی بود عمه جان
حقیقتا بیمارن

تراویس بیکل شنبه 11 فروردین 1403 ساعت 21:45 https://travisbickle4.blogsky.com/

اقدس جون به منم خیلی فحش دادن.تازه من از دو طرف خوردم.هم فحش خوردم و هم بلاگ اسکای وبلاگ هام رو مسدود و حذف کرده

خاک تو گور هرکی فحش میده. خب دوست نداره، نخونه، مگه مجبوره

ماهش شنبه 11 فروردین 1403 ساعت 20:03 http://badeyedel.blogsky.com

آقای سلام گفتن دیگه آزار دارن تازه کیفم می کنن تو جوش میاری برای همین خونسرد باش فقط پاک کن خودش خنک میشه و میره بهتره با اینا درگیر نشی به اعصاب خردیش نمی ارزه

واقعا آزار دارن. فعلا که شکر خدا رفته تعطیلات

فال شنبه 11 فروردین 1403 ساعت 18:21 http://niloofarenili.blogfa.com

منم یه سری توی وبلاگم کامنت بد مینوشتن. (از خودم که بی سانسور مینویسم، بی تربیت تر ) بعد اومدم کامنتها رو تایید کردم و از کامنتهای خصوصی اسکرین شات گرفتم و پست گذاشتم که صحبتهای رکیکش در ملاء عام قرار بگیره! برام جالب بود که بعضی از مخاطبای وبلاگ که حتی نمیشناختمشون و قبلا برای من کامنتی ننوشته بودن، اومدن و در جواب کامنتهاش، کامنتای رکیک دادن :)) شاکی شد که چرا اینکارو میکنم! خودش جمع کرد رفت!
اینجور آدما وقتی میبینن یه محل امن و حریم خصوصی پیدا کردن که با اراجیفشون باعث آزار یه نفر میشن، لذت میبرن! ولی وقتی حریم خصوصیشونو ازشون میگیری و به صورت اجتماعی مورد طردشدگی قرار میگیرن، میذارن میرن!
این ترفند درمانشون نمیکنه ولی باعث میشه بفهمن که پیش تو هیچ حریم خصوصی ای ندارن که بتونن ازش سوء استفاده کنن. متاسفانه همین آبروداری و حیای کاذبی که در تربیت بچه هامون بهش تاکید میکنیم، باعث میشه افرادی که یا مریضن یا هر چیز دیگه ای، بخوان بچه ها رو مورد سوء استفاده قرار بدند.
اگر خواستی میتونی بدون هیچ خجالتی، همون راهکاری که من به کار بردم رو اجرا کنی. قطعا در نگرش من به شخصیت عمه اقدس الملوک هیچ اثر منفی نداره.
اگرم خواستی میتونی این روش مقابله ای رو با یه پست، به بقیه هم اعلام کنی.
تابوهایی هست که باعث میشه تخلفات اجتماعی، تقویت بشه. خیلی دوست دارم این تابوها شکسته بشه و حقیقتا احساس امنیت داشته باشیم.

خیلی ایده خوبیه، اینم امتحان میکنم

الیشاع جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 11:40 http://daily-elisha.blogfa.com/

متاسفم از این بابت ...
حتی اگه وبلاگ منبع درآمد هم باشه و پولدار و مشهور هم می‌شدیم از طریق وبلاگ‌نویسی، باز هم به کسی ارتباطی نداره که بخواد حرف‌های ناپسند بنویسه.

هر انسانی حق داره حداقل یه گوشه خلوت برای خودش داشته باشه و بنویسه. تو دنیای واقعی که دغدغه‌ها و مشکلات بسیاره، اینجا هم که اومدیم از اون دغدغه‌ها کمی فاصله بگیریم، انصافه که آدم با خشونت کلامی مواجه بشه؟

با توجه به اینکه سرورهای بلاگ‌اسکای در ایران هست، کافیه اسکرین‌شات بگیرید از پیام‌های فرد همراه با آی‌پی که نمایش داده میشه و به دادسرا شکایت کنید.

از طریق استعلام آی‌پی شش ماهه‌ی فرد، به راحتی سرویسی که داره از اینترنتش استفاده می‌کنه (مخابرات، ایرانسل، همراه اول و ...) مشخص میشه و با استعلام از اون سازمان، تمام سایت‌هایی که بهشون سر می‌زده رو استخراج می‌کنن.

حتی اگه از فیلترشکن هم استفاده کرده باشه، نوع دستگاهی که در حال استفاده هست به راحتی از طریق بلاگ‌اسکای قابل استعلام هست و بلاگ‌اسکای در بخش قوانین خود نوشته که هر نوع همکاری رو با مراجع قضایی خواهد داشت.

ناگفته نماند که جرم این مدل رفتارها معمولا حبس یا جریمه نقدی داره + مشخص شدن هویت و مشخصات کامل فرد.

امیدوارم فضای مجازی سالم‌تری داشته باشیم.

تکرار بشه عمه جان حتما به دنبالش میرم. چون واقعا دلیلی برای این حجم از بی ادبی نمیبینم. و راست میگی حتی اگر منبع درآمد و شهرتی هم بود حقی نداشتند.
منم امیدوارم عمه جان

ماهش جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 11:14 https://badeyedel.blogsky.com/

بابا اینا می خوان اذیت کنن محل نده

خب چرا؟؟؟ این گوشه که مال منه آخه به بقبه چه آزاری را میرسونه؟

سلام جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 10:47

سلام
سادیسم دارند
قبلا به وسیله تلفن مزاحم می شدند
از اون زمان که شماره روی گوشی می افته به جون وبلاگ نویس ها افتاده اند و دری وری میگن
کاشکی انتقاد مودبانه بکنند
البته اگه شکایت کنی میشه پیدایش کرد

سلام
حقیقتا حق باشماست.
آدمهای بیکاری هستند، خدا شفاشون بده.
با تکرارش اینکار را میکنم.

رامین جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 03:19

کاملا درست میفرمایید
آخه چرا به شما کامنت بد میدن شما که چیز جنجالی و حاشیه سازی نمی نویسید منظورم اینه که اخه چطوری دلشون میاد

حتی جنجالی مینوشتم هم حق نداشت، دوست نداره نخونه. من یک وبلاگ نویس ناشناخته و غیرمشهور در دنیای وسیع وبلاگ نویسی هستم عمه جان.
بقدری نظراتش کثیف است که حال آدم حتی با خوندن دوکلمه اولش بد میشه. من اصلا نمیدونم این آدم دنبال چی میگرده و هدفش چیه؟

ثنا جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 01:52

هعی عمه ...
آرزوهایی توی این کامنت ها برای من کردن که من برای دشمنم نمیکنم‌‌!
من که آخرم نفهمیدم کی با من چه مشکلی داره که آرزوی مرگ پدرم رو می‌کنه! حداقل کاش می‌فهمیدم... ارثش رو بالا کشیدم یا چی؟
حالا دوتا داغ به دلم نشسته و بیچاره شدم. ان‌شاءالله الان که دیگه به آرزوشون رسیدن خوشحال باشن :)
ولی من بد دلم شکست عمه. خیلییییی بد. آهِ دل شکسته عرش رو میلرزونه. با این حال باز امیدوارم آهِ من نگیره عمه :) که اگه بگیره ... آخ که اگه بگیره ...

بگیره عمه جان، غلط کردند که این ٱرزو را کردند. آدم حتی برای دشمنشم نباید بخواد این درد را، لونوقت اومدند وقیحانه برای تو خواستند. آدم واقعا میمونه بعضیها دنبال چی میگردن تو وبلاگ؟؟؟ فضای اینستا بود و شویی از خوشبختی داشته و نداشته، آدم میگفت میشناسه یا عقده زندگی را داره و اکثر مردم هم به اون فضا دسترسی دارند. اما دنیای وبلاگ متفاوته، من نمیدونم برای چی میان؟

گیل‌پیشی جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 01:25 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه جونم، وبلاگتون پرطرفداره، قطعا حسادت خواهد بود. اهمیت نده

قربونت برم عمه که بمن لطف داریپرطرفدار نیستم ننه، همین کنج ها منم یک گوشه گرفتم و از محبت عزیزانم لذت میبرم

%%% جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 01:19

سلام عمه جان گلم
سال نو مبارک باشه

عکس بده سه سوت جنازه تحویل بگیر

سلام عمه جون عزیزم
سال نو تو هم مبارک ننه
عکس ندارم چه کنم؟

قره بالا پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ساعت 22:28

منم موندم عمه جون تو کارشون
نه آدم رو میبینن، نه میشناسن
چشمشون رو میبندن و دهنشون رو باز میکنن
واقعا نمی فهممشون

بیشعورن عمه جان، هیچی دیگه نیستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد