بازگشت غرور آفرین یک دهه شصتی:)))

با عرض سلام و ادب خدمت همه فرزندان عزیزمراستش رمز وبلاگ را گم کرده بودم، به همراه ایمیلش. ایمیل را تو بازسازی ایمیل میشد یافت اما رمز ایمیل را نداشتمسیمکارتی هم که شماره اش را به گوگل داده بودم یکماهی بود گم کرده بود چون سیم کارت اصلیم نبود. نتیجه سیمکارت حاصل شد و بنده بازگشتم

از محبت همه فرزندانم تشکر میکنم. سرفرصت کامنتهای پرمهرتون را پاسخ میدم و الان اگر جواب نمیدم چون از جانب راهنماجان تهدید جانی شدمو باید هرچه زودتر چیزی که فرمودند را تحویل بدم. خلاصش دوستون دارم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 22 خرداد 1403 ساعت 16:30

گفتم بی عمه شدیم ها
خیلی وقت بود این ورها آفتابی نشده بودی
امضا
یک دهه ی سی ای

بی عمه میشدین، خاله دارتون میکردم. من که از رو نمیرم

منجوق سه‌شنبه 22 خرداد 1403 ساعت 08:53 http://manjoogh.blogfa.com

تو روحت عمه. کلی نگرانت شدم . واقعا هیچ وقت فکر نمی کردم دست گل به آب دادن هات به رمز وبلاگت هم برسه. ای سلطان دسته گل.

من انقدر سر کامنتت خندیدم که خدا میدونه. خیلی باحال بود

میترا دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 22:43

خوش برگشتی عزیزم

فداااات عزیزم

تراویس بیکل دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 19:03 https://travisbickle4.blogsky.com/

دهه شصتی موفق

ناموفق گزینه بهتریه

سمیرا دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 19:01

سلام عمه جون، خوش برگشتی عزیزم آخه این انصافه عمه جون که ارتباط ما وابسته به یه رمز باشه، لطفا رمزو یه جا بنویس، والا ما گناه داریم، کلی برادرزاده جمع کردی و بعد واسه خودت رفتی درس و مشقارو فعلا انجام بده عمه جونم،بعد پر قدرت برگرد ان شاءالله

سلام دختر قشنگم، فدااات
قربونت برم عمه تلگرام داشتین، ادرس گذاشته بودم، اما راست میگی ننه، رمزه عین اه و دمه، یکهوعمه میپره میشه خاله
یک نمه انجام دادم، اما دعا لازمم

ماهش دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 16:19 https://badeyedel.blogsky.com/

خوش برگشتی عمه جون

فداااات عمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد