حلال زاده به داییش میره:))

داداش کوچیکه وقتی بچه بود، یکبار بهش گفتیم به ترتیب اسم خواهر و برادراش را بگه تا ببینیم از نظرش کدوم یکی از ماها بزرگتریمبمن و ابجی کوچیکه رسید، اول ابجی کوچیکه را گفت بعد من را و درمقابل ابروی بالا رفته گفت خب اقدس چندسال از ابجی کوچیکه کوچکترهحالا دوشب پیش، چون بابای فسقلی سید هست، رفته بودیم عید دیدنی خونشون. فسقلی ظرف شکلات را برداشت تعارف کنه، سمت چپ من ابجی کوچیکه و شوهرش نشسته بودن( تو پرانتز بگم ابجی کوچیکه و شوهرش همسن هستن و هردو از من کوچکترن)بمن که رسید، فسقلی دور زد و رفت از سمت شوهرآبجی کوچیکه تعارف کرد و تا من با خنده اعتراض کردم و گفتم فسقلی؟؟؟؟ چشماش را برای من گرد میکنه و میگه ااااا اقدس، خب تو از همه کوچیکتری، صبر کن به بزرگترها بدممن و آبجی کوچیکه که هردو یاد یک خاطره افتاده بودیم کلیییی خندیدیم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
گیل‌پیشی سه‌شنبه 12 تیر 1403 ساعت 21:55 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه به من رفتی هروقت جایی بچه هست، بین اون همه آدم میان سراغ من و انقدر از سر و کولم بالا میرن، انگار من همسنشون هستم

عمه جون عین همیم

الیشاع دوشنبه 11 تیر 1403 ساعت 22:43 http://daily-elisha.blogfa.com/

عجب، فکر می‌کنم فسقلی خان، شما رو همسن خودش می‌بینه

اره چون امروزم بهم گفت هروقت بزرگ شدی، منم بابا شدم، برو شوهرکن، یکوقتهایی بیا خونم بمن سر بزن

سلام جمعه 8 تیر 1403 ساعت 16:50

پس جناب فسقلی هم سید هستند
سید های مسجد ما نفری ده هزار تومن عیدی دادند
البته به نظرم زیاد است یعنی به صد نفر بخواهند عیدی بدهند می شود یک میلیون تومن
یک سید دیگه دو سال پیش یک سکه عیدی داد
فکر کردم سکه صد تومنی است
ولی دیدیم یک ریالی است
حالا از کجا گیر آورده بود جای سئوال است

بله فسقلی خان سیدی هستند که سرعیدی دادن از فامیلی پدر و سید بودن انصرافشون را اعلام کردند
خدا از هین سیدها زیاد کنهالبته دیگه هزارتومنی و پونصدی گیرنمیاد، ده تومنی راحت پیدا میشه
اون سکه ها دیگه ارزشمنده

قره بالا پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 22:08

اومدم بگم حلال زاده به داییش می‌ره یه لحظه نگاهم افتاد به عنوان
انگار حلال زاده به عمه ش هم می‌ره

تایید میکنم

رضوان پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 15:30 http://nachagh.blogsky.com

اوا چه جالب!تاریخ تکرار می شود.

واقعا تکرار میشود

ماهش پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 13:19 https://badeyedel.blogsky.com/

جوون موندی بزنم به تخته

نه بابا من موهام را رنگ میکنم، اون دوتا نکردن، برای همین کوچکتر به نظر اومدم

سمیرا پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 13:16

اینجور وقت ها آدم نه تنها ناراحت نمیشه بلکه کلی خوشحال هم میشه تا باشه از این کوچیک انگاری ها

نه والا من اصلا ناراحت نشدم، فقط برام جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد